PÅGANG: Nasjonalt koordinerende Pasient- og brukerombud Jannicke Bruvik sier krisen i fastlegeordningen bidrar til økt pågang overfor ombudet. Foto: Lars Brock Nilsen Foto:

Flere kontaktet pasientombudet i fjor: – Det er for dårlig tid

Rekordmange kontaktet Pasient- og brukerombudet i 2022, og forhold rundt fastlegeordningen og psykisk helse sto øverst på lista.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er mer enn to år gammel.

Vil du lese videre?

Registrer deg for å få tilgang til alt vårt pluss-innhold (du må registrere ny bruker selv om du allerede mottar våre nyhetsbrev).

DM Pluss for helsepersonell

0 kr

Gratis for helsepersonell ved å oppgi HPR-nummer.

Registrer deg

DM Pluss

49 kr

for de første 30 dagene, deretter 417 kr (eks. MVA) per måned. Ett års bindingstid. Oppsigelse mulig i prøveperiode. Betal via kort og Vipps.

Registrer deg

Bedriftsabonnement



Ta kontakt med oss så skreddersyr vi løsning for deg og din bedrift.

Les mer

Powered by Labrador CMS