VIL HA TO AKUTTSYKEHUS: Administrerende direktør Marit Lind ønsker en justering av vedtaket fra 2020.

Marit Lind anbefaler to akuttsykehus på Helgeland

I styrepapirene til neste styremøte i Helse Nord kommer det frem at fra administrerende direktør Marit Lind anbefaler to akuttsykehus på Helgeland. 

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er mer enn to år gammel.

Vil du lese videre?

Registrer deg for å få tilgang til alt vårt pluss-innhold (du må registrere ny bruker selv om du allerede mottar våre nyhetsbrev).

DM Pluss for helsepersonell

0 kr

Gratis for helsepersonell ved å oppgi HPR-nummer.

Registrer deg

DM Pluss

49 kr

for de første 30 dagene, deretter 417 kr (eks. MVA) per måned. Ett års bindingstid. Oppsigelse mulig i prøveperiode. Betal via kort og Vipps.

Registrer deg

Bedriftsabonnement



Ta kontakt med oss så skreddersyr vi løsning for deg og din bedrift.

Les mer

Powered by Labrador CMS