Denne artikkelen er mer enn to år gammel.

På vegne av markedsavdelingen i Bonnier Healthcare Norway inviterer vi til høstens første frokostmøte. 

Annonseteamet i Norsk Helseinformatikk (NHI) vil dele av sine erfaringer med kommunikasjon med – og markedsføring til – norske leger: 

Hva fungerer? Hva fungerer ikke? Og ikke minst – hvorfor? 

NHI har hatt allmennleger, spesialister, sykehusleger og øvrig helsepersonell som digitale kunder i over 20 år. NHIs misjon er å gi legene den informasjonen de trenger, når de trenger det – hovedsakelig gjennom Legehandboka (NEL) og NHI.no Pro, som du sikkert kjenner til fra før. 

I tillegg til å kommunisere med leger som brukere, kolleger og samarbeidspartnere, har NHI i årenes løp levert hundretalls av kampanjer mot leger. De har samlet mye kunnskap om hva som virkerog hva som ikke virker så godt, hos denne målgruppa.

For å belyse poengene vil det blir brukt eksempler fra konkrete kampanjer. 

Vi tror dette blir matnyttig og interessant for alle som kommuniserer med denne målgruppa.

Vi starter dagen med frokost og kaffe. Programmet starter presis kl. 09:00. Det blir lagt til rette for å være igjen etter møtet for mingling og eventuelle spørsmål til foredragsholdere. 

Begrenset med antall plasser så hvis du ønsker å sikre deg en plass, bør du registrere deg allerede i dag. 

Som abonnent av DM Pharma har du gratis adgang på dette møtet. Ønsker dere å stille med flere så kan ikke-abonnenter delta mot en deltakeravgift på kr. 1950,- eks. mva. Ønsker du å bli abonnent? Klikk her. Bruker du kampanjekoden "7000" får du én måned gratis!

Powered by Labrador CMS