Nyheter for deg som jobber i helsevesenet

 
  • DM Pharma
  • Abonnere
  • Annonsere
  • Kontakt oss
  • Nyhetsbrev
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Ledig jobb
  • Logg inn

– For 10-15 år siden var én til én-salget, relasjon til viktige «key opinion leaders» og den enkelte leges beslutning og reseptblokk utrolig viktig. Men over årene har det vært en forskyvning, sier Carl Fredrik Bø, Artells nye byråleder.

– For 10-15 år siden var én til én-salget, relasjon til viktige «key opinion leaders» og den enkelte leges beslutning og reseptblokk utrolig viktig. Men over årene har det vært en forskyvning, sier Carl Fredrik Bø, Artells nye byråleder. Foto: Artell

– Endrede behov for kommunikasjon i pharmabransjen

For å lese denne teksten må du være abonnent

Bestill nyhetsbrev om apotek og legemidler eller logg inn for å få tilgang til hele artikkelen. Dersom du bruker nettbrett eller mobil, logger du inn med menyen øverst i høyre hjørne.

Pharma +

Dagens Medisin Pharma er for ledere og ansatte i legemiddelindustrien, apotekene, klinikken, myndighetene og politikere. Vi gir deg de viktigste legemiddel- og apoteknyhetene. DM Pharma kommer tre ganger i uken til abonnenter. Abonnementet gir også tilgang på nyhetsarkivet og frokostmøter.  

 

Nyheter fra startsiden

Nyhetsbrev

Vil du abonnere på vårt nyhetsbrev?

Klikk her!